KRONIKA ZESPOŁU SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W MRZEŻYNIE


Nasze szkoły:

Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu
Publiczne Gimnazjum im. Kawalerów Orderu Uśmiechu



sobota, 3 kwietnia 2010

Wielkanoc

Ślady na piasku
We śnie szedłem brzegiem morza z Panem,
oglądając na ekranie nieba całą przeszłość mego życia.
Po każdym z minionych dni zostawały na piasku
dwa ślady- mój i Pana.

Czasem jednak widziałem tylko jeden ślad
odciśnięty w najcięższych dniach mego życia.

I rzekłem:
“Panie, postanowiłem iść zawsze z Tobą,
przyrzekłeś być zawsze ze mną;
czemu zatem zostawiłeś mnie samego
wtedy, gdy mi było tak ciężko?”

Odrzekł Pan:
“Wiesz synu, że Cię kocham
i nigdy Cię nie opuściłem.
W te dni, gdy widziałeś jeden tylko ślad,
ja niosłem Ciebie na moich ramionach.”
                                                      Mary Stevenson
Pani Ewa zachęca nas do wielkanocnych czarów.
Mieszamy ciasto, wypełniamy foremki, czekamy i ozdabiamy.
Ciekawe, czy się uda...
Nie musimy się obawiać,
w razie czego starsi służą pomocą.
Jesteśmy razem, jesteśmy silni, wszystko nam się uda!
Święta będą słodkie i wesołe!


Świąteczne wypieki wykonywali duzi i mali :) w ramach programu: "Poznajemy świąteczne tradycje".
Uczniom pomagały Pani Mariola Kamińska, Pani Ewa Idzi i Pani Małgosia Sereda.

Wiosennej pogody w sercu 
życzy wszystkim Samorząd Uczniowski.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Jeśli chcesz pozostawić komentarz pod postem, a nie jesteś zarejestrowany na Bloggerze, spośród propozycji "Komentarz jako:" wybierz: Anonimowy.

Goście strony: